Proces wpisów i wypisów ze szpitali dziecięcych jest czasochłonny i musi być powtarzany przy każdej wizycie, co czyni go wysoce nieefektywnym. Sposób zorganizowania procesu wpisów i wypisów ze szpitali jest cechuje się wysoką biurokratyzacją. Przepływ dużej liczby pacjentów i ich rodziców przez szpitale sprawia, że tak zorganizowany proces jest nieefektywny. Dokumenty cechują się: dużą ilością, powtarzalnością (ponowne wpisy i wypisy), skomplikowaniem i niezrozumiałym językiem, niedopasowaniem treści do potrzeb pacjenta (np. niepotrzebne pytania). Obie strony procesu (pacjenci / rodzice oraz kadra szpitala) nie czują się zadowolone z przebiegu procesu. Pacjenci i ich rodzice są zestresowani formalnościami w momencie gdy ważniejsza jest dla nich choroba i leczenie. Pielęgniarki, lekarze i recepcja mają ograniczony czas i zasoby do zaopiekowania się każdym pacjentem oraz uzupełnienia dokumentacji. Szpitale muszą mieć zapewnione poczucie bezpieczeństwa pod kątem prawnym dotyczące spełnienia formalności.
Chcemy to zmienić, dlatego poprosiliśmy zespół z firmy Kearney o zbadanie tego procesu i zaproponowanie rozwiązania. Na początek niezbędne będzie pozyskanie informacji od stron znających proces i porównanie go do najlepszych praktyk. Niektóre elementy procesu są wymagane / chronione prawnie, dlatego podczas analizy określimy elementy, na które będziemy mogli wpłynąć najszybciej. Naszym celem jest pilotażowe uruchomienie zoptymalizowanego procesu w pierwszej połowie 2022 roku.
Konsultant, Kearney
Partner, Kearney
Manager, Kearney
Manager, Kearney
Office Manager, Kearney
Assistant, Kearney
Specjalista HR, Kearney
Data Scientist, Kearney
Konsultant, Kearney
Konsultant, Kearney
Konsultant, Kearney
Konsultant, Kearney
Konsultant, Kearney